.
Wie is Kinderkledingboom.nl?

Raadpleeg Over Kinderkledingboom.nl voor meer informatie.

Wat zijn de verzendkosten en andere vragen over verzenden?

Raadpleeg Verzenden en retourneren voor meer informatie.

Hoe kan ik betalen?

Raadpleeg Betalingsinformatie voor meer informatie.


Mijn bestelling via iDeal is niet goed gegaan?

Als u een bevestigingsmail heeft ontvangen hoeft u uw bestelling niet opnieuw te plaatsen en is het bestelde item of items al uit onze winkel gehaald. U kunt alsnog via iDeal betalen door op de link 'Bekijk uw bestelling door hier te klikken' te klikken in uw bevestigingsmail (staat onderaan de bestelling en boven 'algemene voorwaarden'), maar het is ook mogelijk het totaalbedrag over te boeken naar onze bankrekening, te weten naar

NL06INGB0004957776 t.n.v. Kinderkledingboom.nl te Heesch onder vermelding van uw ordernummer

en mocht u twijfelen of het goed of fout is gegaan dan kunt u ons natuurlijk altijd mailen ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. ) met deze vraag.


Bestellen met of zonder account?

Het voordeel van een account (ingelogd bestellen) is dat:

  • U tijdens het bestellen niet elke keer uw volledige gegevens in hoeft te vullen, alleen uw e-mailadres en wachtwoord.
  • U de status van uw bestelling(en) kunt bijhouden.

U kunt uiteraard ook een bestelling plaatsen zonder het aanmaken van een account.


Is mijn bestelling goed doorgekomen?

U ontvangt altijd per mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of telefonisch.


Ik twijfel over de maat?

Als u op onderstaande button klikt bij het desbetreffende artikel kunt u de vraag stellen of wij het artikel voor u op willen meten, andere vragen over een artikel kunnen ook via deze weg gesteld worden. Deze button staat onder elk artikel rechtsonder aangegeven. Vermeldt u hierbij alstublieft wel om welke maat het gaat.

steleenvraag


Hebben jullie de maat die ik wil nog op voorraad?

De voorraad die op onze website staat, is gekoppeld aan onze fysieke voorraad. Wanneer een artikel in een bepaalde maat online niet meer op voorraad is, betekent dit dat deze niet meer in ons magazijn ligt. Wel kunt u altijd vragen of wij dit artikel eventueel nog in de door u gewenste maat op een later tijdstip kunnen leveren, want soms hebben wij nog de mogelijkheid hieraan te komen.


Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

In principe zijn alle artikelen die op onze website staan direct leverbaar tenzij anders vermeldt. Wel kan het in een uitzonderlijke situatie gebeuren dat meerdere personen hetzelfde artikel op hetzelfde moment bestellen en dan kan het zijn dat het artikel niet meer leverbaar is, maar de kans dat dit gebeurt is zéér klein! Mocht het toch voorkomen dan heeft u de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren.


Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren.

Raadpleeg Verzenden en retourneren voor meer informatie.


Kan ik artikelen bijbestellen/bestellingen samen versturen?

Het is mogelijk een artikel bij te bestellen bij een reeds geplaatste order, mits uw bestelling nog niet al is opgepakt, verwerkt en ingepakt. Stuurt u uw verzoek zo snel mogelijk via het contactformulier en dan kijken wij of het nog in orde te maken is.

Het is ook mogelijk een tweede order bij een eerder geplaatste order toe te voegen (samen verzenden van verschillende ordernummers), mits uw eerste bestelling nog niet al is opgepakt, verwerkt en ingepakt. U dient wel de volledige bedragen over te maken en u krijgt na verzending € 3,95 minus 0,75 administratie/transactiekosten teruggestort.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wilt u afzien van uw geplaatste bestelling, dan dient u zo snel mogelijk uw bestelling via het contactformulier of telefonisch te annuleren. Als u de bestelling al via iDeal betaald heeft storten wij het totaalbedrag minus de iDeal kosten (€ 0,75) terug op uw rekening. Indien de order reeds verzonden is, kunnen wij deze niet meer terughalen. U dient de bestelling dan op eigen kosten te retourneren en ontvangt uiteindelijk het totaalbedrag minus de verzendkosten en eventueel iDeal kosten terug op uw rekening.

Raadpleeg de Algemene voorwaarden voor meer informatie.


Wat betekent outlet?

Outlet kleding betekent dat de kleding van het vorige seizoen/jaar is en is dus ook gewoon nieuwe kleding en geen tweedehands kleding wat sommige mensen nog weleens willen denken.


Ik heb een vraag over een artikel.

Via onderstaande button kunt u altijd een vraag stellen over een artikel. Deze button staat bij elk artikel rechtsonder aangegeven. Vermeldt u hierbij alstublieft wel om welke maat het gaat.

steleenvraag


Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen?

Neemt u zo spoedig mogelijk contact via het contactformulier met ons op. Wij zullen zorgen voor een snelle en correcte oplossing.


Ik heb een klacht over een artikel.

Heeft u een klacht over een artikel, onze website of onze service, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons contactformulier of telefonisch. Als de klacht gegrond blijkt, zullen wij zo spoedig mogelijk zorg dragen voor een correcte oplossing.


Een merk uit het assortiment van Kinderkledingboom.nl zegt mij helemaal niets?

Kijkt u bij onze merkenoverzicht voor meer informatie over de merken die wij in ons assortiment voeren.


Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Kinderkledingboom.nl. Wij gebruiken uw persoonsgegevens voor het uitvoeren van uw bestelling, het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer en voor marketingdoeleinden. Wij verstrekken echter nooit gegevens aan derden! Indien u van ons geen commerciële aanbiedingen meer wenst te ontvangen, kunt u dit per e-mail aan ons bevestigen.

U heeft te allen tijde recht van inzage en correctie op uw gegevens. U kunt deze gegevens zelf in uw account wijzigen of dit naar ons mailen.


Hoe blijf ik op de hoogte van Kinderkledingboom.nl nieuws?

U kunt zich inschrijven op de nieuwsbrief. Via de nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van speciale aanbiedingen/acties en nieuwtjes. Tevens plaatsen wij onze nieuwtjes op het nieuwsgedeelte op onze site. Binnenkort kunt u ons ook gaan volgen via Hyves, Facebook en Twitter.


Ik wil graag een reactie plaatsen in uw gastenboek, hoe doe ik dit?

Kijk bij klantreacties bij 'lees meer' en daar kunt u kiezen uit 'Uw ervaring', waar u uw reactie kunt plaatsen en 'Bekijk alles', waar u alle klantenreacties kunt nalezen.


Ik wil Kinderkledingboom.nl graag aan een vriend/vriendin adviseren.

Via het tell-a-friend formulier kunt u onze webwinkel aan uw vriend(en) aanbevelen.


Ik heb een suggestie/tip!

Alle feedback is altijd van harte welkom! Mocht u iets tegenkomen waarvan u denkt dat het verbeterd kan worden of een andere suggestie of tip hebben, stuur dan een e-mail via ons contactformulier. Wij waarderen het ontzettend als er meegedacht wordt om het winkelen nog makkelijker en prettiger voor u te maken.


Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

Neemt u gerust contact met ons op, wij beantwoorden graag uw vragen. Via ons contactformulier kunt u ons mailen, wij proberen doorgaans uw vraag dezelfde dag te beantwoorden. Telefonisch kunt u ons bereiken op 06-40746025 op werkdagen van 10.00 - 17.00 uur.

Inloggen

Nieuwe producten

Claire Kort Broekje

Klantreacties

Mijn eerste ervaring met deze winkel en meteen een goeie. Snelle duidelijke reacties per mail.rnSnel.....Lees meer

  • Bianca
  • Hillegom

zoeken

AcyMailing Module

tellafriendkkb

images

tnt-ideal