.

Bij Kinderkledingboom.nl heeft u vier mogelijkheden om uw bestelde artikelen te ontvangen:

  1. Bestelling thuis laten bezorgen door PostNL.
  2. Bestelling op een ander, door u aangegeven, adres laten bezorgen door PostNL.
  3. Bestelling op een door u opgegeven UPS punt te ontvangen (verzendduur 3 tot 5 dagen). U dient dan bij 'opmerkingen' aan te geven bij welk UPS punt u uw bestelling wilt ontvangen.
    In de onderstaande link kunt u kijken of er bij u in de buurt een UPS punt is:
    https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_NL
    Vul uw postcode in bij 'In de buurt van:' en dan verschijnt er een kaart met de dichtsbijzijnde UPS punten.
  4. Op afspraak zelf komen afhalen op het vestigingsadres van Kinderkledingboom.nl. Om een afspraak in te plannen, kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. .

Wat zijn de administratie- en verzendkosten binnen Nederland?

De administratie- en verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,94 per bestelling als u het op een UPS punt laat bezorgen.
De administratie- en verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95 per bestelling als u het door PostNL op een door u aangegeven adres laat bezorgen.

Bestellingen bestaande uit één - twee artikelen die verstuurd kunnen worden in een enveloppe worden verzonden als brievenbuspost met PostNL. Deze zijn niet altijd voorzien van een Track & Trace code.

Als extra service is het ook mogelijk zelf aan te geven dat u de bestelling als brievenbuspost verstuurd wilt hebben en betaalt u in plaats van € 3,95 verzendkosten de daadwerkelijke brievenbuspost kosten, echter is dit alleen mogelijk als u dit zelf van tevoren tijdens het bestelproces bij 'opmerkingen' aangeeft en vraagt of het mogelijk is en nog niet via iDeal betaalt, maar voor de optie 'betaling vooruit per bank' kiest want wij kunnen niet achteraf het verschil in verzendkosten terugstorten op uw rekening, niet als u al via iDeal heeft betaalt en ook niet als u het niet zelf van tevoren heeft aangegeven en wij het als brievenbuspost al hebben verstuurd.  

Kinderkledingboom.nl heeft helaas geen invloed op de kwaliteit van bezorgen door PostNL en Kiala en is dan ook niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door verzending.
Wel is het mogelijk er voor te kiezen uw bestelling aangetekend en/of verzekerd te versturen of via een andere vervoerder. Mocht u één van deze opties willen informeer dan s.v.p. bij ons voor de mogelijkheden / extra kosten, voordat u uw bestelling plaatst/betaalt via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. .

Ook is Kinderkledingboom.nl niet aansprakelijk voor de eventuele extra verzendkosten die voortvloeien uit een door klant foutief ingevoerd verzendadres.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Woont u in een ander land, neem dan even contact met ons op voordat u een bestelling plaatst via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. . Wij kunnen u dan meer informatie geven over de verzendkosten en de orderprocedure.


I don’t live in Holland but want to place an order, is this possible?

That’s possible. Please send us an e-mail to Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. before ordering. We will inform you about the shipping rates and the ordering process.


Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Wij streven er naar dat uw bestelling op moment van binnenkomst betaling tussen de 1 tot maximaal 3 werkdagen bij u wordt aangeboden door PostNL. Bij extreme drukte en/of actie- en vakantieperioden kan de verzending uitlopen tot maximaal 4 werkdagen na ontvangst van uw betaling, maar wij laten u sowieso altijd via mail weten wanneer de bestelling verstuurd is.


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook op afspraak af komen halen op het vestigingsadres van Kinderkledingboom.nl. U heeft dan de mogelijkheid uw betaling vooruit te betalen of à contant.


Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren.

U kunt binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of voor een ander artikel. Wij raden u aan om eerst contact met ons op te nemen via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. zodat wij kunnen nakijken of het artikel nog op voorraad is en zodoende het te ruilen artikel voor u kunnen reserveren. Dit artikel houden wij 14 kalenderdagen vanaf ontvangst van u bestelling voor u gereserveerd.

U mag een artikel ALTIJD retour sturen, zelfs een afgeprijsd artikel, zolang deze binnen 14 kalenderdagen na ontvangst aan ons retour gestuurd wordt. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag excl. verzendkosten zo spoedig mogelijk aan u terug (zie voorwaarden hieronder). Het terugstorten vindt doorgaans plaats binnen enkele werkdagen en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. Graag worden wij van tevoren al op de hoogte gesteld van het te retourneren artikel, zoals het artikelnummer en de maat, via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. .

Aan het ruilen en retourneren zijn een aantal voorwaarden verbonden;

  • Artikelen dienen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retour gestuurd te worden in een deugdelijke verpakking;
  • Artikelen dienen in originele staat te zijn, ongedragen en /of ongewassen en met aangehecht artikelkaartje.
  • Het artikel wordt niet teruggenomen als u zelf hebt getracht een gebrek te herstellen en/of de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
  • De kosten voor het terugsturen en het verzendrisico naar ons zijn voor u. U mag zelf bepalen op welke wijze en via welke vervoerder u het retourneert, dit mag bijvoorbeeld als brievenbuspost als u daar vertrouwen in heeft (kosten vanaf € 2,49 tot € 4,15) of bijvoorbeeld als pakketpost via PostNL, kosten € 6,95 of aangetekend via PostNL, kosten € 8,60 of zoals gezegd via een andere vervoerder, zolang wij het maar binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling weer retour in huis hebben. Onvoldoende of ongefrankeerde zendingen worden door ons niet aangenomen;
  • Bij ruiling nemen wij eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening.

Bij de bestelling voegen wij tegenwoordig geen pakbon of factuur meer toe omdat dit ons inziens niet meer hoeft in dit digitale tijdperk en wij zo ook een steentje bijdrage aan een beter milieu. Mocht u toch een pakbon of facuur bij een bestelling willen dan kunnen wij hier natuurlijk wel voor zorgen als u hier om vraagt. Als u artikelen retourneert of wilt ruilen kunt u dit melden aan ons via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. maar u kunt ook gebruik maken van het standaarddocument 'herroeping internetaankoop'  (door hier op te klikken) en deze aan ons te mailen of toe te voegen bij uw retour zending. 

Kan ik een artikel ruilen of retourneren op het vestigingsadres van Kinderkledingboom.nl?

Dit is mogelijk en bespaart u eventuele verzendkosten, echter kunt u alleen op afspraak een artikel komen ruilen of retourneren. Neem van tevoren contact met ons op via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. om een afspraak in te plannen.

Inloggen

Nieuwe producten

Claire Kort Broekje

Klantreacties

Goedendag, U hebt er weer een tevreden klant bij, mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis.....Lees meer

  • Janneke Graveland
  • tevreden klant
  • Krimpen aan den IJssel

zoeken

AcyMailing Module

tellafriendkkb

images

tnt-ideal